Вітання, колеги!
Продовжу знайомити вас з новими типами питань для тестів. І сьогодні розглянемо два з них, але які мають спільну основу - це вказування відповіді на малюнку.
"Показати на материнській платі ПК місце кріплення цкентрального процесора та плат оперативної пам’яті."
Створюємо в банку питань нове питання відповідного типу:
У тексті маркера можливе обмежене форматування за допомогою <b>, <i>. <br/> Також допускається.
Маркери, які помічені як «Багаторазово» можуть бути пов'язані з кількома зонами відповідей.
або ж графічні (завантажте картинку, яку потрібно буде перетягувати):
Все. Зберігаємо і перевіряємо, що отримали в результаті
Приблизно так. Багато але, сподіваюся, буде корисно.
Продовжу знайомити вас з новими типами питань для тестів. І сьогодні розглянемо два з них, але які мають спільну основу - це вказування відповіді на малюнку.
Подібні типи питань дозволяють працювати з питаннями у специфічних сферах навчання, де знання можна визначити також (а інколи тільки) на макеті, малюнку, просторі, тощо. Сюди точно відносимо питання з картографії, архітектури, ландшафтного дизайну. А також можна створювати питання з рослинництва, механізації та навіть з ветеринарії (наприклад, вивчення складових скелету).
І першим розглянемо тип "Перетягування маркерів". Цей тип
питання вимагає наявності якоїсь картинки, на якій потрібно спеціальними
маркерами (які можна перетягувати мишкою) вказати розташування тих або
інших елементів. Створимо таке питання:
"Показати на материнській платі ПК місце кріплення цкентрального процесора та плат оперативної пам’яті."
Створюємо в банку питань нове питання відповідного типу:
Основний блок вміщує аналогічну до всіх типів питань інформацію:
коротке означення, текст питання, типова оцінка, тощо. Тож зараз для нас
не має особливої цікавості.
Почніть із завантаження зображення тла. Максимальний розмір цього
зображення 600 х 400 пікселів. Коли ви зробили це він з'явиться в
області попереднього перегляду.
Далі створіть маркери,призначивши їм текстову мітку. І для кожної
мітки потрібно встановити зону відповіді на тлі зображення. Зони можуть
мати одну з трьох основних форм:
- Коло - вказується як х і у координати центра та радіус. Формат х, у, r
- Прямокутник - вказується як х і у координати лівого верхнього кута, ширина і висота. Формат x,y;w,h
- Багатокутник - вказується як координати х і у цілого ряду точок, які визначають кути багатокутника. Прямі лінії, що з'єднують ці кути будуть визначати краях багатокутника. Формат x1,y1;x2,y2;x3,y3;...xn,yn
У тексті маркера можливе обмежене форматування за допомогою <b>, <i>. <br/> Також допускається.
Маркери, які помічені як «Багаторазово» можуть бути пов'язані з кількома зонами відповідей.
Решта налаштувань - як в усіх інших типах питань. Отже в результаті отримуємо таке питання (як його бачитимуть студенти):
Інший тип питання з малюнком - це "Перетягування на картинці".
Перетягувати можна зображення або текст в прямокутні ділянки, які
підсвічуються на основній великій картинці. Отже, основна відмінність
від попереднього типу питання в тому, що місця на картинці вже
зрозумілі, потрібно тільки визначитися з тим, який маркер туди
перетягувати. Як і в попередньому описі, спочатку потрібно визначити
картинку тла. Потім визначитися з елементами перетягування (їх може бути
більше ніж потрібно задіяти для відповіді). Вони можуть бути поділені
на групи (за аналогією з перетягуванням пропущених слів, що я описував у
першому пості). Елементи перетягування можуть бути текстові (напишіть
текст, який буде перетягуватися):
або ж графічні (завантажте картинку, яку потрібно буде перетягувати):
Далі потрібно буде визначити зони відповідей. Вам треба вказати
правильний елемент (із підготовлених на попередньому кроці) та верхній
лівий кут для зони відповіді на великій картинці. Точка позначається в
пікселях від верхнього лівого кутка картинки. Але не бійтеся, це зробити
можна доволі легко. Виберіть потрібний елемент, і він з’явиться на
картинці тла в попередньому перегляді саме з координатами 0,0. Тепер
мишкою перетягніть його в потрібне місце. В результаті визначаться
потрібні зони відповідей з правильними для них елементами.
Все. Зберігаємо і перевіряємо, що отримали в результаті
Приблизно так. Багато але, сподіваюся, буде корисно.
Коментарі
Дописати коментар