Перейти до основного вмісту

Moodle. Перехід від 3.1 до 3.3

Система Moodle розвивається доволі швидкими темпами. Рік тому я розглядав нові функції у версії 3.1, а вже на сьогодні говоримо про версію 3.3.1.

Пройшов рік. Пора оновлюватися (бо протягом навчального року проводити серйозні оновлення не зовсім правильно). Тож, я коротко розкажу, які новинясики чкають з приходом нової версії (насправді аж двох).

Цей огляд я роблю в першу чергу для колег з мого університету, оскільки, гадаю, багатьом іншим це вже далеко не нове.

Інформаційна панель


Отже, перше, що буде впадати в очі - це нове оформлення інформаційної панелі (або як дехто це називає, персональний кабінет). Ви вже звикли, що тут є перелік ваших курсів з діяльностями, які потребують уваги. Тепер ця інформація стає більш насиченою. Є можливість бачити діяльності зі всіх курсів відсортовані за датою роботи, або як і раніше - відсортовані за курсами. При цьому, студенти будуть бачити роботи, які пора здати, а викладачі - скільки робіт потрібно оцінити.

При цьому, щоб це працювало, потрібно правильно виставляти дати у параметрах діяльності.

Вигляд із сортуванням діяльностей за курсами показує студентам аналіз їхнього проходження кожного курсу. Але, знову ж таки, щоб це працювало, викладач повинен включити та налаштувати правила відслідковування виконання кожної діяльності.
На відміну від старого підходу до інформаційної панелі, тепер викладачі зможуть бачити не тільки актуальні діяльності у своїх курсах, але кількість робіт, які потрібно оцінити (відноситься до діяльностей, які потрібно оцінювати вручну).
Але, щоб це спрацювало, потрібно в таких діяльностях (де треба оцінювати вручну) проставити дату, з якої вам потрібно нагадати про оцінювання.
Якщо ж перемикнутися на огляд всіх своїх курсів, то стане доступним перелік поточних курсів, запланованих курсів та минулих курсів.
Такий поділ стає можливим при правильному визначенні дат початку та закінчення курсу в налаштуваннях параметрів курсу. Якщо ріше дата початку курсу впливала тільки на час самозарахування студентів на курс та при використанні тижневого формату курсу, то тепер ця функція стає в рази важливішою. Плюс, як ви вже зрозуміли з'явилася дата закінчення курсу.
Решту нововведень я не буду розписувати так детально, оскільки далеко не всі їх використовують. І представляти їх буду в порядку спадання значимості (як на мій погляд).

Завдання

В завданнях тепер доступно перевизначення дат здачі робіт для груп та окремих студентів. Так, як це вже працює у тестах та уроках (лекціях).

Викладач може вказати в параметрах завдання, коли нагадати про оцінювання.

Якщо в завданні викочікуєте від студента здачі файлів, то можна вказати, в яких саме форматах це потрібно зробити. Для цього треба просто написати прийнятні для здачі розширення файлів.

З'являється можливість оцінювати роботи студентів здані з G-Suite або  Office365. (цю можливість поки не перевіряв, тож детально опишу пізніше).

Також є поліпшення при рецензуванні робіт у PDF редакторі.

Також, для тих, хто використовує складні способи оцінювання - у рубриках можна задавати від'ємні значення оцінок (про використання рубрик якось напишу окремо).

Тести

Нарешті з'явилася можливість при редагуванні шаблону білету тесту вилучати раніше визначені запитання не по одному, а масивом. Ура!

Урок

При створення сторінок уроку, їх тепер можна копіювати для прискорення роботи з однотипними даними.

Форум

Якщо ви використовуєте форуми у своїй діяльності на курсі, то тепер окремі дискусії можна закривати. Після цього в ній вже ніхто не зможе нічого обговорювати або змінювати.

Курс

Для кожного елементу на курсі, окрім станів показати та приховати, з'явилася можливість "приховати, але залишити активним". При цьому, студент діяльності на головній сторінці курсу не бачить, але має до неї доступ через залишене нами посилання в інших елементах. Це дає додаткові можливості для формування зовнішнього виду курсу.

З'явилася можливість змінювати налаштування відслідковування за виконанням діяльностей на одній сторінці.

Спростилося розмішення відео на сторінці курсу. Тепер його достатньо перетягнути як файл або посилання.

Тепер система буде вас повідомляти про повідомлення не тільки від користувачів, але і від порталу та курсів. При чому, це буде виводитися окремо.

Інше

Студенти можуть здавати файли з своїх дисків G-Диск або OneDrive.
Розширено набір емоційок.
Поліпшено графіку на кнопках графічного редактора.
Є можливість створювати навчальні тури для користувачів на різних сторінках сайту (детальніше про це якось іншим разом).

Звичайно це не всі новинки, але решта не стосуються напряму студентів та викладачів.

Тож, поки що все.

Популярні дописи з цього блогу

Як проводити вебінар або відеоконференцію з Google Hangouts

Мене попросили пояснити, як можна проводити вебінари для наших студентів, а також відеоконференції для керівників. Ну що ж, гадаю це повинно бути корисно ще раз для всіх.

Отже.

Google Hangouts - це сервіс відеозв’язку, текстових повідомлень та іншого, за допомогою якого можна також проводити відеоконференції та вебінари. В таких зустрічах може брати участь до 15 активних учасників. Також зустріч (як вебінар) можна транслювати широкому загалу, записувати та зберігати для пізнішого перегляду.

Відразу обмовлюся, що 15 учасників доступні тим, хто працює в Google Apps для бізнесу або навчання. Мій виш має договір з Google, тому у нас буде по максимуму. У решти ця цифра буде мати обмеження в 10 підключень.