Перейти до основного вмісту

Про питання типу ЕСЕ в Moodle

Що ви знали про тип питання ЕСЕ? Що як відповідь там потрібно набрати певний текст? Наразі цей тип питання може набагато більше.

А з новими можливостями збільшується спектр застосування цього типу питань. І якщо раніше ми використовували його дуже мало, то тепер можемо більше приділити йому уваги та задовольнити з його допомогою наші потреби.

Отже, розглянемо це питання детальніше.

В старих версіях Moodle питання типу есе має такі обмеження:
  • приймає лише текст
  • відсутнє у випадковому виборі з банку питань

Це в минулому. Отже, тепер питання типу есе:
  • приймає відповідь простим текстом
  • приймає відповідь форматованим текстом - для цього включається візуальний редактор
  • приймає відповідь форматованим текстом з вкладеними файлами - включається спеціальна кнопка у візуальному редакторі і можна у відповідь вставляти малюнки
  • приймає у якості відповіді файл - кількість файлів також налаштовується

Налаштування введення тексту та прикріпленого файлу можна комбінувати. Тобто,
  • потрібно написати лише текст
  • потрібно написати текст та прикріпити файл
  • текст не пишеться, лише присилається файл

При цьому студента можна зобов’язати написати текст, або не вимагати цього. Аналогічно можна налаштувати вимоги до прикріплення файлів. Можна вимагати від студента завантажити файли та вказати скільки таких файлів повинно бути обов’язково.

Ще однією цікавинкою питання типу есе є "шаблон відповіді". Тобто, ви можете підготувати для студентів форму для відповіді, куди студент повинен вписати результат. Такий шаблон може мати різні форми наповненості: підказки пунктів відповіді або готова таблиця для вписування результатів.

Крім того, викладач готуючи питання може сам вкласти в питання файл завдання для рішення задачі.

Таким чином, підготувавши набір питань, тем, задач і т.д. в окремій категорії ми можемо на вибір випадковим чином вставляти ці питання до наших тестів.

Як результат, іспит набуває такого вигляду (як приклад):
  • 10 тестових питань, які будуть оцінені автоматично
  • 1 питання з розширенною відповіддю текстом (можливо з картинками), по якому потім буде проводитися співбесіда, і яке оцінюється вручну викладачем
  • 1 питання у вигляді практичної задачі, результат по якій потрібно здати у вигляді файлу; також оцінюється вручну викладачем



Час на виконання такого іспиту може бути розрахований приблизно так (по одній з моїх дисциплін):
10 тестовий запитань - 10 хв. (по 1 хв. на кожне питання)
1 питання до співбесіди - 10 хв.
1 задача - 30хв
Всього - 50 хв

Час виставляється на весь тест. Тобто, якщо студент швидше справиться з тестовими питаннями, то матиме трохи більше часу на задачу.

Що ж до оцінювання, то в списку питань тесту можна вказати в скільки буде оцінено кожне питання.  І тоді, припустимо, що іспит загалом оцінюється в 30 балів. Розподіляємо:
кожне тестове питання - по 1 балу, задача - 10 балів, співбесіда - 10 балів.

Це все мої приклади - ви можете зробити власний розподіл.

Цікавим є питання про те, щоб не загубити ці спеціальні питання в білеті, коли питання в тесті перемішуються. В цьому випадку просто потрібно виключити перемішування питань, а спеціальні питання розмістити в кінці тесту. Але у версії Moodle 2.9 навіть це робити буде не потрібно, бо в тесті можна буде виділити розділи тільки в межах яких будуть перемішуватися питання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нюанси роботи в Google Docs

Багато хто створює документи в чудовій програмі Google Docs. Але крім стандартних функцій, які є в усіх текстових редакторах, в цю Google додає цікаві можливості. Я хочу зберегти та поділитися деякими цікавими можливостями

Додаткові типи питань у тестах Moodle. Частина 1.

Всім привіт Продовжуємо розгляд системи електронних навчальних курсів Moodle. Сьогодні хочу розповісти про додаткові типи питань для діяльності тест. Оскільки Moodle система модульна, є цікаві до неї доповнення, які розширюють її можливості в різних напрямках. І зокрема, нові і цікаві типи питань. Далі розповім про кілька типів питань, які я встановив у своєму університеті, і які мені особисто здалися доволі цікавими.