Мені як адміністратору навчально-інформаційного сайту на Moodle дуже часто задають питання - як зареєструвати студентів до свого курсу. Або навіть інше - зареєструйте мені студентів на курс.
Оскільки політика визначена у моєму виші не передбачає централізованого зарахування студентів на електронні курси, це питання повністю віддається викладачам. А це значить, що їм доводиться самостійно зараховувати студентів на свої курси, коли ті (курси) готові. А як це робити, зараз розберемо.
Для початку визначимо як студенти можуть попадати на наші курси.
Перше, що потрібно зробити, це дозволити на своєму курсі той чи інший спосіб зарахування. Для цього зайдіть в блоці Керування курсом в Користувачі, а далі в Способи зарахування.
Тепер розглянемо спосіб Самореєстрації. Його налаштування роблять його доволі гнучким інструментом. Крім того, що ви дозволяєте самореєстрування. ви можете задати ключ доступу. А якщо ви ключі вказали для окремих груп на курсі (повинні бути створені перед цим). то студенти відразу будуть розходитися по різних групах. Також можна вказати, який час студент буде перебувати зареєстрованим на курсі та чи повідомляти вас і його про закінчення терміну цієї реєстрації. Ви також можете вказати термін, протягом якого студенти можуть пройти самореєстрацію. Можна обмежити кількість зарахованих студентів (але це потрібно не в нашому випадку). Ну і нарешті, ви можете вказати студенти якої саме групи можуть проходити самореєстрацію на вашому курсі.
А якщо вам потрібно допускати гостей на свій курс, додайте як спосіб реєстрації Гостьовий доступ.
Цими ж способами можна скористатися для зарахування на курс не тільки в ролі студента, але й асистента та ін.
Для відрахування ж просто вилучіть непотрібні способи зі створеного вами списку.
Переглянути, хто вже зарахований до вашого курсу можна завітавши до сторінки Керування курсом -» Користувачі -» Зараховані користувачі.
Тут ви побачите повний список тих, хто вже зареєстрований на вашому курсі з тією чи іншою роллю (включно з вами). Тут ви зможете побачити коли останній раз користувачі заходили на курс, яку роль вони мають на курсі (забрати її або додати нову - відповідно "х" або "+"), до якої групи вони відносяться (знову ж таки, вивести їх з групи або ввести в іншу - відповідно "х" або "+") та коли і на який термін були зареєстровані.
Ну і звичайно ви можете вручну зареєструвати нових користувачів (або синхронізувати цілі глобальні (академічні) групи).
Для реєстрації нових людей на курсі натисніть кнопку "Зарахування користувачів". Тут можна зараховувати по-одному. Звертайте увагу, на яку роль ви зараховуєте користувача - зверху форми. А потім переглядаєте список, або шукаєте за прізвищем потрібних вам людей. Біля потрібних прізвищ натискаєте кнопку зарахувати. Вказані вами люди з'являться у списку зарахованих після того, як ви натиснете кнопку "Закінчити зарахування користувачів".
Поряд із кнопкою "Зарахувати користувачів" є інша кнопка - "Зарахувати групу". Тут ви можете зараховувати на свій курс студентів цілими групами. У формі для зарахування вам потрібно також пересвідчитися, на яку роль у своєму курсі ви зараховуєте студентів (типово - це Студент). У списку знайдіть потрібну вам групу. А далі у вас є два шляхи у вигляді двох кнопок. "Зарахувати групу" - ви робите синхронізацію глобальної групи зі своїм курсом зі всіма наслідками описаними раніше в пості блогу. "Зарахувати користувачів" - ви зараховуєте користувачів вибраної вами групи так, начебто ви зараховували їх по-одному. Ну, і на закінчення, натиснути кнопку "Закінчити зарахування користувачів".
І ще кілька слів про керування зарахуваннями користувачів. Студентів можна зараховувати не безстроково, а на певний період, після закінчення якого студент буде відрахований з курсу (це стосується всіх ролей). Для цього при зарахуванні розкрийте "Опції зарахування" та вкажіть потрібні терміни.
Якщо ці терміни потрібно поправити, натисніть кнопку "Редагувати" навпроти користувача в колонці "Способи зарахування" і відредагуйте терміни. Тут же можна заблокувати користувача не відраховуючи з курсу. В такому випадку студент не зможе заходити на курс та виконувати там діяльність, але ви зможете бачити всю його попередню діяльність.
На цьому з питанням зарахування студентів все. Раптом я щось забувся - пишіть, питайте.
Оскільки політика визначена у моєму виші не передбачає централізованого зарахування студентів на електронні курси, це питання повністю віддається викладачам. А це значить, що їм доводиться самостійно зараховувати студентів на свої курси, коли ті (курси) готові. А як це робити, зараз розберемо.
Для початку визначимо як студенти можуть попадати на наші курси.
- Як гості. Але гість не може здійснювати на курсі жодної діяльності, тільки читати тексти. Тому цей варіант нам не дуже підходить.
- Студенти можуть самостійно зареєструвати себе на курс. При цьому для нас менше мороки, але мінус в тому, що частина з них може не зареєструватися, а, крім того, курс можуть попасти ті, кого ми там не очікуємо. Отже, для стандартного навчального курсу цей спосіб не є найкращим. (Хоча в інших навчальних закладах практикують саме такий спосіб)
- Студентів можна зареєструвати вручну. При цьому ми чітко вказуємо, хто повинен проходити навчання на цьому курсі.
- можна зарахувати кожного окремо (поштучно );
- можна зарахувати цілою групою із підготовлених в системі академічних груп;
- зробити синхронізацію з глобальними (академічними) групами, при цьому, якщо в групі з'являється новий студент, він автоматично з'явиться і у вас на сайті.
Перше, що потрібно зробити, це дозволити на своєму курсі той чи інший спосіб зарахування. Для цього зайдіть в блоці Керування курсом в Користувачі, а далі в Способи зарахування.
Ручне зарахування доступне вам відразу (взагалі то, це залежить від типових налаштувань курсу, які встановив адміністратор), тому, якщо це саме те, що вам потрібно, тисніть в колонці Редагування на кнопку (Зарахування користувачів).
Це спосіб зарахування по-одному. Через пошук в правому списку знаходите потрібних людей, виділяєте та натисканням кнопки Додавання переносите їх у лівий список. Ті, що в лівому списку - за зараховані на ваш курс. Процес видалення - це обернена операція переносу з лівого списку в правий.
Щоб провести синхронізацію з глобальною групою (сформованою академічною групою; В оригіналі такі групи мають назву "когорти", в останній українській локалізації - "гурти"), в списку способів зарахування потрібно вибрати відповідний пункт. А у наступній формі реєстрації вказати назву реєстрації (можна використати назву групи, яку ви реєструєте), чи відразу це зарахування повинно отримати активність, яку з глобальних груп ви збираєтеся зарахувати (це основна опція), яку роль цим користувачам ви будете надавати (в нашому випадку - студент), і до якої з наявних на вашому курсі груп їх потрібно вписати (групи повинні бути створені перед цим). Далі натискаємо кнопку додати спосіб. І все.Тепер розглянемо спосіб Самореєстрації. Його налаштування роблять його доволі гнучким інструментом. Крім того, що ви дозволяєте самореєстрування. ви можете задати ключ доступу. А якщо ви ключі вказали для окремих груп на курсі (повинні бути створені перед цим). то студенти відразу будуть розходитися по різних групах. Також можна вказати, який час студент буде перебувати зареєстрованим на курсі та чи повідомляти вас і його про закінчення терміну цієї реєстрації. Ви також можете вказати термін, протягом якого студенти можуть пройти самореєстрацію. Можна обмежити кількість зарахованих студентів (але це потрібно не в нашому випадку). Ну і нарешті, ви можете вказати студенти якої саме групи можуть проходити самореєстрацію на вашому курсі.
А якщо вам потрібно допускати гостей на свій курс, додайте як спосіб реєстрації Гостьовий доступ.
Цими ж способами можна скористатися для зарахування на курс не тільки в ролі студента, але й асистента та ін.
Для відрахування ж просто вилучіть непотрібні способи зі створеного вами списку.
Переглянути, хто вже зарахований до вашого курсу можна завітавши до сторінки Керування курсом -» Користувачі -» Зараховані користувачі.
Тут ви побачите повний список тих, хто вже зареєстрований на вашому курсі з тією чи іншою роллю (включно з вами). Тут ви зможете побачити коли останній раз користувачі заходили на курс, яку роль вони мають на курсі (забрати її або додати нову - відповідно "х" або "+"), до якої групи вони відносяться (знову ж таки, вивести їх з групи або ввести в іншу - відповідно "х" або "+") та коли і на який термін були зареєстровані.
Ну і звичайно ви можете вручну зареєструвати нових користувачів (або синхронізувати цілі глобальні (академічні) групи).
Для реєстрації нових людей на курсі натисніть кнопку "Зарахування користувачів". Тут можна зараховувати по-одному. Звертайте увагу, на яку роль ви зараховуєте користувача - зверху форми. А потім переглядаєте список, або шукаєте за прізвищем потрібних вам людей. Біля потрібних прізвищ натискаєте кнопку зарахувати. Вказані вами люди з'являться у списку зарахованих після того, як ви натиснете кнопку "Закінчити зарахування користувачів".
Поряд із кнопкою "Зарахувати користувачів" є інша кнопка - "Зарахувати групу". Тут ви можете зараховувати на свій курс студентів цілими групами. У формі для зарахування вам потрібно також пересвідчитися, на яку роль у своєму курсі ви зараховуєте студентів (типово - це Студент). У списку знайдіть потрібну вам групу. А далі у вас є два шляхи у вигляді двох кнопок. "Зарахувати групу" - ви робите синхронізацію глобальної групи зі своїм курсом зі всіма наслідками описаними раніше в пості блогу. "Зарахувати користувачів" - ви зараховуєте користувачів вибраної вами групи так, начебто ви зараховували їх по-одному. Ну, і на закінчення, натиснути кнопку "Закінчити зарахування користувачів".
І ще кілька слів про керування зарахуваннями користувачів. Студентів можна зараховувати не безстроково, а на певний період, після закінчення якого студент буде відрахований з курсу (це стосується всіх ролей). Для цього при зарахуванні розкрийте "Опції зарахування" та вкажіть потрібні терміни.
Якщо ці терміни потрібно поправити, натисніть кнопку "Редагувати" навпроти користувача в колонці "Способи зарахування" і відредагуйте терміни. Тут же можна заблокувати користувача не відраховуючи з курсу. В такому випадку студент не зможе заходити на курс та виконувати там діяльність, але ви зможете бачити всю його попередню діяльність.
На цьому з питанням зарахування студентів все. Раптом я щось забувся - пишіть, питайте.
це ж нова версія платформи
ВідповістиВидалитиТак. Це відноситься до версії Moodle 2. А конкретніше - знімки з версії 2.6.
Видалити