Перейти до основного вмісту

Український Moodle

Цього літа нарешті ми отримали окрему спільноту для користувачів Moodle в Україні. За що широ дякуємо доценту кафедри інформаційних технологій Київського національного університету будівництва і архітектури Щербині Олександру Андрійовичу. Саме він зробив цю мрію реальністю. І він же є головним адміністратором нашої спільноти.

Спілкування в цій спільноті буде корисною як початківцям в системі Moodle так і професіоналам. На форумі вітається також обговорення та допомога в теорії дистанційної освіти. педагогічних підходів, законодавчих актів та ініціатив. Ділимося тим, чим можемо поділитися, та підтримуємо всіх, хто цього потребує.



В самій спільноті ще багато потрібно зробити. Зокрема згуртувати більше українських (та україномовних) користувачів цієї чудової системи. Наповнити її різноманітною інформацією. Також популяризувати як спільноту, так і власне систему Moodle. Чим більше нас буде, тим система потужніше розвиватиметься.

Відразу по створенню спільноти, я взявся за переклад офіційного мовного пакету для української локалізації. В основу було покладено мій локальний мовний пакет. Тож в багатьох питаннях специфічної термінології - це мій особистий погляд. Багато термінів є дискусійними. Отже, кого цікавитиме це питання, запрошую до обговорення на спеціалізованому форумі перекладачів.

Але попрацювавши над перекладом весь останній місяць літа я довів стан перекладу до 99%. Тож тепер український переклад Moodle в числі найповніше перекладених мовних пакетів.



Правда, це стосується лише версії 2.7 та всіх наступних версій, які я збираюся підтримувати на належному рівні. Взагалі рекомендую всім, что користується Moodle, перейти на версію 2.7. І не лише через українську локалізацію. Як я вже писав раніше, система має довготермінову підтримку та багато цікавих нововведень, які я поступово описуватиму в своєму блозі.

Тож, ще раз запрошую всіх приєднуватися та "чужому научатися і свого не цуратися"...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нюанси роботи в Google Docs

Багато хто створює документи в чудовій програмі Google Docs. Але крім стандартних функцій, які є в усіх текстових редакторах, в цю Google додає цікаві можливості. Я хочу зберегти та поділитися деякими цікавими можливостями

Додаткові типи питань у тестах Moodle. Частина 1.

Всім привіт Продовжуємо розгляд системи електронних навчальних курсів Moodle. Сьогодні хочу розповісти про додаткові типи питань для діяльності тест. Оскільки Moodle система модульна, є цікаві до неї доповнення, які розширюють її можливості в різних напрямках. І зокрема, нові і цікаві типи питань. Далі розповім про кілька типів питань, які я встановив у своєму університеті, і які мені особисто здалися доволі цікавими.