Перейти до основного вмісту

Moodle 3.1 - розширюємо можливості

На днях відбувся реліз нової версії Moodle під номером 3.1.

У своїх описах я був пропустив версію 3.0. Про ту версію насправді говорили, що вона мала би вийти під номером 2.10. Проте, щоб не переходити на двоцифрову нумерацію було вирішено перейти на великої цифри 3. Серйозних змін вона не містила. Тому перехід з 2 на 3 не був настільки революційним як з 1 на 2. До версії 3 ввели цікаві і вподобані користувачами нові типи питань (я про них теж описував у статтях Додаткові типи питань Частина 1 та Частина 2). Також мені сподобалися система міток (теги) до курсів. А решта - дрібні удосконалення.

Інша справа версія 3.1. Далі розкажу про найбільш цікаві, з моєї точки зору нововведення.

Зауважу, що ця версія з довгим терміном підтримки (до 2019 року). 


Перше, про що мріяли давно всі наші викладачі, - з’явився сміттєвий кошик. Тож тепер, якщо ви видалили ресурс, він не зникає безповоротно, а потрапляє до смітника, звідки його можна повернути назад до курсу. І хоча при видаленні ресурсу система перепитує, чи впевнені у своїх діях, все одно смітник виявляється дуже важливим елементом.

Іншим великим нововведенням стали компетенції. Можна створити план навчання на основі компетенцій. Студенти можуть підтвердити свої компетенції зданими курсовими проектами або завданнями, або іншим.


 Крім того, якщо до цього Moodle міг тільки використовувати зовнішні навчальні інструменти (LTI), то тепер з’явилася можливість самим ділитися своїми навчальними ресурсами з іншими. А це розкриває багато цікавих можливостей.

А тепер коротко про інші нововведення.

Для викладачів:
  • змінено сторінку оцінювання у модулі завдань - тепер вона стала компактнішою та з можливістю анотації для багатьох завантажених файлів.
  • назви та анотації секцій можна міняти відразу на сторінці курсу.
  • ресурси тепер теж підключено до системи міток (тегів), що надасть можливість пошуку потрібних елементів (повинно добре взаємодіяти з системою LTI (зовнішніх навчальних інструментів)).
  • глобальний пошук по всіх доступних для вас ресурсах
  • швидке зарахування студентів відразу з кількох мета курсів.
  • у форумах з’явилася можливість прикріпляти певне повідомлення на початку дискусії (чудовий спосіб для новинного форуму затримати важливі новини зверху списку).
  • також, щоб легше посилатися на конкретні повідомлення у формі, вони мають чітку адресу.
Для студентів:
  • знову ж таки, навчальний план на базі компетенцій з різноманітними інструментами для роботи з ним.
  • якщо у курсі розміщена тека з набором файлів, то їх можна скачати всі відразу (а не по одному).
  • глобальний пошук по всім доступним ресурсам.
  • пошук ресурсів за мітками.
  • кнопка приватних повідомлень на будь-якій сторінці сайту (де зустрічаються посилання на користувачів).
 Окрім того, всі мітки (теги) на сайті стало можливо групувати. Тож можна створити мітки для напрямів підготовки, мітки для компетенцій тощо.

Паралельно також вийшла мобільна версія Moodle mobile 3.1. В ній:
  • студенти можуть здавати тести
  • студентам доступний їх навчальний план 
Також можна переглянути відео анонсу виходу нової версії

Поки що все. Розвиваймося.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нюанси роботи в Google Docs

Багато хто створює документи в чудовій програмі Google Docs. Але крім стандартних функцій, які є в усіх текстових редакторах, в цю Google додає цікаві можливості. Я хочу зберегти та поділитися деякими цікавими можливостями

Додаткові типи питань у тестах Moodle. Частина 1.

Всім привіт Продовжуємо розгляд системи електронних навчальних курсів Moodle. Сьогодні хочу розповісти про додаткові типи питань для діяльності тест. Оскільки Moodle система модульна, є цікаві до неї доповнення, які розширюють її можливості в різних напрямках. І зокрема, нові і цікаві типи питань. Далі розповім про кілька типів питань, які я встановив у своєму університеті, і які мені особисто здалися доволі цікавими.